Sunday, November 28, 2010

haribulan dua belas

hye.saya diba.saya budak baik.saya ada jadual yang padat untuk bulan dua belas.sila tengok bawah


1st week of dec (1-6):  masa untuk closing. sebab 3hb saya start cuti, so 1 dan 2 haribulan mungkin saya terpaksa bekerja lebih masa.tapi tidak mengapa.saya dibayar upah lebih masa.


3rd dec : start cuti yeay tapi kena study


4th n 5th dec : sama macam 3rd dec juga


6th dec : EXAM SHITTTT!! (taxation)


7th dec : ada kertas lagi.kali ini law pula.SHIT lagi

8 n 9 dec : kena masuk office settlekan apa yang patut


10 dec : start cuti balik tapi kena study bersungguh2 sebab ada paper lagi


13th dec : performance management..last paper yeayyyy bole enjoy dah pastu.


14 dan hari hari seterusnya : masuk office macam biasa


24hb malam : nak balik kedahhhhhh... :DDDD


25 dec : birthday adam :)


27-31 : hari hari biasa


31st dec : BIRTHDAY dia kena bagi hadiah takpe dah gaji hehe


see.padat kan jadual bulan dua belas saya.ok nak sambung study law. bye 

No comments:

Post a Comment