Saturday, July 10, 2010

kerja

haih penat.penat.aku penat! aku dah penat kerja selama seminggu!!..hahak! cakap macam dah setaun kerja..ceyh ja kan? kali ni nak post pasal kerja saje..


hello my name is deeba.i am currently working at aminvestment group as teeettttt (dirahsiakan sebab bukan boss) ..monday to thursday from 845-545, friday 845-5..

1st day : nervous!! cuak!! takut gila!! sebab time tu macam takut kena buli la pastu nanti takut x dapat geng la pastu nanti takut x sempat makan la.macam macam la.. but everything was ok.. :) aku dapat new friends jugak..so first day was just fine..

2nd day : dah start bosan sebab xdak keja.. cemuih gila habaq hang! so kacau2 orang saje..

3rd and 4th day : pon bosan jugak.. oh naik monorail kaki kena pijak!! sakit!! sakit sangat! da la monorail tu macam tin sardin dah..haih terpaksa cium bau masam2 orang semua..da x leh nak elak.. almaklumlah aku kan "tinggi"..

5th day : 1st time naik metro bus.. keluar rumah awal gila babi naik tren turun masjid jamek pastu jalan sikit naik metro bus sampai betul2 depan ambank.dah lah sekejap sangat2..xsampai 10 minutes..kalau monorail kena jalan lagi pastu da lah lama sebab kena berebut..
so lepas ni, naik bus saje :) boleh bangun lambat sikit :p
pastu lunch tadi jumpa kak safa kat the weld..dia ajak beli makanan kat pasar belakang the weld tu.. pasar tu macam ala2 jalan tar juga..aku beli koey teaw kerang rm2.50! sedap weh! haha makanan kat cafe x sedap..dah lah mahal! cekik daghah betui -_______-"

so officemates, see you on monday keh.. :)
bye semua,,


No comments:

Post a Comment