Thursday, July 1, 2010

♥ HAPPY BIRTHDAY ATYL ♥!!

nur zatil ismah binti sidek, HAPPY 23rd BIRTHDAY!!! 
oppss tekantoi umur da tua..hahaha 


so atyl, may all your birthday dreams and wishes come true..
thank you sooo much for being here with me all this time..
we've been friends for 5 years (lebih kurang la)..let's be friends FOREVER ok?
aku nak tengok kau kawin n aku nak jadi anak kau punye mummy jugak nanti tau..hehe 


sempena birthday kau ni, aku nak kau tahu, aku sayang kau gila babi sampai mati tau..












hadiah coming soon eh..hihi sorry aku bagi tisu je untuk birthday kau ni..aku nak baling tepung kang takut aku kena terajang pulak orang tengah tidur g kacau kan..lagipun tepung pun xde tapi bole ganti ngan bedak..but still takut kaki kau melayang kat badan aku jugak..haha
aku rasa aku lupa nak cakap thanks tadi kau belanja makan..
THANKS A LOT ATYL!! for everything! :)
♥ kau baaaaaaaaaaaanyakk sangat tau..sebanyak rumah2 kat malaysia..
rumah kampung taman teres sume sekali lah..hehe ok dah boleh stop mengarut dah ni.. sekali lagi, SELAMAT HARI JADI YANG KE 23 ATYL SAYANG.. 


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

p/s : tengok tulisan colour pink..special tuk ko je ni weh :p


 
                                                                                                      


                                                                                                        

No comments:

Post a Comment