Sunday, August 29, 2010

manusia

saturday - 28.08.2010
bangun tidur lambat gila.public holiday kan.ehe
hantar baju raya kat tailor (power kn last minute baru hantar..nasib kawan2 :p)
buka puasa with mirul kat nando's jj
amek kawan mirul kat bangsar 
danau kota jalan-jalan
dapat satu t-shirt :D

kat danau ramai gila orang!
aku sebenarnya amatlah tidak menggemari tempat2 sesak ni.
tak kisah lah kat mana pun
asal kan tempat tu ramai orang, crowded, banyak gila manusia,
aku tak suka sangat sebab sesak.nak jalan pun susah!
tapi aku suka danau :)
aku suka downtown jugak
sebab sambil bejalan boleh tengok barang2 
pastu tengok orang2 tengah bejalan
tengok perangai2 orang.
best kan? hehe
pastu kadang2 kat danau lah tempat terjumpa ngan kawan2 yang dah lama gila tak jumpa. 
ha bagus kan danau? connecting people.haha tah apa2 ja kan
ha ok lah.
nak cerita danau best ja sebab aku dapat shooping satu t-shirt cute!
selamat berpuasa!
:)



No comments:

Post a Comment