Monday, September 6, 2010

OMG!!!!


kenapa kau hensem sangat ha??
geram nye lah tengok kau tadi.. haihhh
nasib baik bulan puasa..
sabar je lah..
kalau bulan x puasa pun x leh buat apa jugak.haha -___-"
oh henry golding. sila ngorat aku dalam mimpi ku sikit lagi keh?

anyway, di kesempatan ini, aku, NUR ADIBAH MOHAMAD KHIR nak minta ampun dan maaf pada semua yang membaca blog aku ni, kot kot ada terkutuk belakang, tersakit kan hati, terjeling, termarah, ter tak suka, terbenci, tergosip, ter macam macam ter lagi lah.. ter ataupun sengaja, sila maafkan saya.. saya manusia biasa yang lemah dengan asutan syaitan.. aisehh! hehe
oh oh! juga pada kakak yang aku ter potong que masa tengah line up dekat tren m.jamek.. 
sorry x sengaja.. ni betul2 x sengaja.. sorry tau? 
n to amirul adha, sorry i banyak buat perangai.. :)

so, 7hb ni last day kerja.. 
eh lupa nak cakap aku dah resign! :D
sebabnya?? konon nak amek full time class tapi err tengok lah dulu macam mana
8hb balik kedah.. 
pastu raya.. weeehhhooo!! cant wait!!! 
mummy, anakanda mu bakal pulang... adik2, anakonda hampa pun nak balik ni.. jaga2! hehe
so ok lah.. nak tidur dah.. 

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN 

p/s : encik henry golding, anda memang hensem.. saya suka anda :)

1 comment:

  1. taun biler ko tulis blog?
    taun biler ko follow blog aku metot?
    selamat ari raya

    ReplyDelete