Sunday, June 27, 2010

aku dah kata! aku dah kata dah kalau balik kl ni bosan.. tak faham aku kenapa orang suka sangat kl.. kalau yang mmg duduk sini x kesah la sbb rindu family ngan kawan.. tapi aku.. family kat kedah :( bestfren pon dah pindah balik kedah sebab mengandung.. (dia dah kawen ok!)
aku ada kawan2 yang super best kat sini tapi sume dah keje so tinggallah aku sorang kat sini mengadu nasib pada blog.. sob :( sebab tu la aku kena cari keje cepat2..aku dah penat hidup membujang ni..haha
nak balik kedah :( sebabnya??  baca ni!!

sebab2 kenapa kedah @ rumah sendiri best kuasa 18 :

  1. boleh makan banyak2 tanpa had 
  2. xyah sakit hati kalau ada budak rumah buat taik
  3. xyah sakit hati kalau bf buat perangai
  4. kalau fon xde kredit bole minta mak duit
  5. bole shopping tanpa perlu kelua sesen pon
  6. bole tengok muka mak hari2
  7. boleh bebel2 and ngamuk2 kat adik2..haha
  8. ada astro :(
  9. ada dapur yang best and banyak makanan jugak
  10. kalau dok dok sabtu ahad sorang2 pun x dak hal
  11. time kat kedah @ kampung, baru tau sapa rindu aku.. wakakaakkaka 
so, pendek kata, KL TAK BEST!! sebab dia x best.. :( kdg2 best la sbb time tu best.. 
apa apa lah.bye

1 comment: