Sunday, June 20, 2010

terserlah kemaluan =|

nak cerita pasal hari ni.. pagi tadi aku bangun pukul 630 tau! power sungguh diri ini..haha pagi tadi terpaksa mandi sebab terasa diri sungguh busuk! aku lupa bukak kipas tido semalam =| so bangun dengan baju yang basah tapi bukan sebab tekencing malam ye rakan rakan sekalian tapi sebab peluh..pastu kejut iman bangun sebab hari ni hari sekolah..sambil iman mandi, aku plak iron baju sekolah and buat breakfast.. pastu dah settle semua, aku kemas2 rumah pulak.. penat nya jadi suri rumah.. camna la mummy ku sayang boleh handle 9 anak ngan umah lagi ngan keja lagi.. hee penat! nanti x mau beranak banyak2 lah.. -.-"
dalam pukul 9 camtu, aku baru je nak tido, tetiba bestfren talipon la pulak ajak ikut pi tesco.. sebab rindu plus dia nak belanja makan, so aku pon siap lah..

ok ni nak cita bab kemaluan..amboiii excited nooo sebut kemaluan?? hahahaha bodo! 
tadi dah sampai tesco, tetiba shuhada suruh aku amek troli and masuk supermarket dulu sebab dia nak beli ubat kat farmasi.. pastu dengan bangga nya aku pun amek la troli n jalan dengan penuh elegance serta keayuan.. pastu ada sorang staff tesco ni suwit2 sambil lambai2 macam panggil org tu.. aku tau tu staff tesco sebab dia pakai uniform tesco lah..LOL!
(situasi : mamat tu dok kat counter yang belah nak keluar tu. aku lak tengah jalan nak masuk.dia kat ujung sana aku kat ujung sini..ha lebih kurang camtu la)

ok seperti semua sedia maklum, aku ni kan suka perasan comey walaupun pakai dah abis selekeh gila babi kan..yang si mamat tu pulak dok suwit2 n lambai2 mcm kat aku je.. lalu dengan slumber nya aku jalan la g kat dia sebab kononnya dia tengah panggil aku..muka mamat tu xda la hensem tapi boleh lah..hati aku kata "oo mamat ni nak bagi coupon kot".. pastu bila aku da makin dekat ngan mamat tu, dia pandang and senyum kat aku..lagi la aku ingat mmg aku orang yang dia panggil..pastu bila dah tinggal 2 3 inci nak sampai kat dia, tetiba dia suwit n lambai2 lagi..lalu dengan pantas nya aku mencarut dan memaki dalam hati "kimakbabipanggiloranglainrupanyastylefuckgilamaluaku!!!" 

pastu yang best nya, nak cover malu punya pasal, aku pun cakap kuat2 "alamak salah pintu lah!belah sana rupanya" pastu aku terus blah laju2.. malu gilaaaaaaaa!!!!! padahal terang2 ada tulis kat situ KELUAR..haih nasib badan.. si bestfren pulak bole lak tanya aku "awat hang p belah sana?" aku jawab "saja ja nak p tengok apa ada kat depan tu" terbukak kemaluan aku harini..haha sumpah lepas ni nak kurang kan perangai perasan comel ni.. x mau malu lagi dah =|

No comments:

Post a Comment