Saturday, May 8, 2010

counting days

hello hello!


as per my title above, i am now counting my days.. huh.. it's not that i'm going to die  because of  leukemia ke apa..ish lancangnya menaip wahai cik deeba!!..haih minta simpang lah..semoga aku di panjangkan umur. amin :)


ok all ACCA's students are aware that JUNE is coming.. hell yeah!.. june is getting nearer each day baby..
but what is wrong with june anyway?? hahahaha there's nothing wrong pon dengan si june anak sapa tah tu.
then anak siapa yang 'wrong'?? mungkin kah halimah jongang? atau mungkin juga fatimah juling? dan tidak mustahil juga kebarangkalian tu berpihak pada aku sendiri..hmm mungkin ya dan mungkin tidak. siapa tahu.


yeah i know, cut the crap deeba!!! 
ok now im telling you the truth (eceh macam cakap ngan boyfriend pula..tiba-tiba terindu boyfriend.. oh amirul dear, i miss you lah.) ....................................................................................... stop it. ok!


JUNE = EXAM


frust and tension and pressure and and and and....................urrggghhhhhhh!!! TAK SUKAAAAAAAAAA!!
i don't like you JUNE!! i just don't!! eeesssyyhhh!!!! kenapa perlu wujud nya course yang begitu susah untuk pass?? dan kenapa perlu aku yang amek course itu?? oh hello im diba n im now studying ACCA.. owh  -______-" 


exam da sangat sangat dekat but aku x study a single thing pon!! *sigh* sungguh malas kan aku? i was planning on revising F5 (performance management) sebenarnya tadi.. tapi tu lah.. aku dah cakap laptop aku ni gersang dia lain macam sikit.. he won't let me go selagi dia x puas..pelik kan? *banyak je alasan di kala malas menjelma*


so the conclusion of the case is I HATE JUNE!! and morale of the story is dimana ada kemahuan di situ ada highway.. (brooomm broommm..bye nak merempit dgn adnan sempit)









No comments:

Post a Comment