Tuesday, May 25, 2010

menangis lagi

tu ja aku tau buat kan? aku da letih.. sumpah aku dah letih.. ni salah satu sebab aku x mau couple.. bila aku da sayang someone, aku akan sayang dia sepenuh hati.. so aku akan jealous and sensitif..

i cuma nak u bagi attention kat i.. tu je.. salah ke?? i tau u x suke msg, but now u da ade gf.. u x leh nak mcm dulu tau.. bile i jeles, u ckp i x caye kat u.. bile i call u, i nak becakap ngan u instead of gado tapi, u mcm x layan i.. i pon da x tau nak buat macam mana.. i letih sgt.. i nak exam.. i x larat nak pikir mcm2.. i just rindu bf i.. tu je.. salah jugak ke? u ckp i mcm dah lain.. weird.. sbb i rase u yg mcm dah lain.. dulu u bole je komen2 kat wall i.. ckp itu ini.. but now bile da couple, u mcm dah mls..ye i tau u penat blk keje.. u ckp u on je laptop tu tapi x online sgt.. i tau.. i just nak ckp ape i rase. since i sorang kat rumah and atyl pon xde..i xtau nak ckp kat sapa lagi.. i nak try ckp ngan u but i cant.. i x tau apesal.. i x nak gado.. serious i x nak..
u ckp u syg i, tp i x rasa mcm tu pon..

5 comments:

  1. aku sentiasa ngan kau wei
    saba tu mmg perlu

    ReplyDelete
  2. salam.

    deeba. exam just around d corner.
    apa kata ko relax lu sedih2 tu, pas exam baru cari pasal, ke camne?

    ni semua gangguan exam ko la ni.
    banyakkan bersabar beb.
    exam is priority.

    ikhlas dari,
    -bro afif-

    ReplyDelete
  3. haha. aku rasa aku sorang je budak acca kptm nama afif kot..:)

    aku tak perasan plak post ko ni dah lama, kalu aku perasan mesti aku dah agak ko dah ok..hehe~

    biasa la kalu becinta ni, masam2 manis la kan. tambah2 lagi bile nak exam, ada je nak gaduh, padahal time takda exam takda plak issue gaduh, tu la gangguan orang kata..haha~

    good luck la exam. gambate kudasai!

    ReplyDelete
  4. mok. aku paham pa kau rasa. bak kata atyl. sabar tu perlu.

    ReplyDelete
  5. mcm tuh lah aku rs dulu wehh.. sejibik!
    n aku x tao npe aku boleh bertahan.. but in the end we fall apart jugaak. :)
    so its depends on u babe,if u think u wanna stay with this guy,u gotta be strong n willin' to accept any obstacles ahead. :)

    ReplyDelete